Kokainowa "The Machine" Tomasza Bagińskiego

kultura, media, polityka
Co łączy stalowe łapy, biały proszek i strużkę krwi pod nosem? Wyjaśnia Tomasz Bagiński w reklamówce (zrobionej na zamówienie agencji Leo Burnett London) dla społecznej  kampanii antynarkotykowej. 

[vimeo http://www.vimeo.com/41978408 w=678&h=381]
Cocaine Unwrapped – The Machine from Platige Image on Vimeo.

Dydaktyczne przesłanie – iż  wciągając kokainę pomnażasz zło i szerzysz destrukcję – jest oczywiste i trudno się z nim nie zgodzić. Hasło spotu sugeruje, że kokainiści utrzymują przy życiu złowrogą maszynerię. Ale kto ją skonstruował? Rzecznicy depenalizacji narkotyków nie mają wątpliwości. Ale to temat na inną reklamówkę.

Andrzej Jóźwik

Andrzej Jóźwik

Dziennikarz i wrocławianin.
http://andrzejjozwik.pl

Discover more from Notatnik

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading